Plusscouts

Voor iedereen vanaf 23 jaar, die graag zelf scoutingactiviteiten wil doen. Voor scouting ben je nooit te oud.

We organiseren en plannen ons eigen programma, waarbij we samen afspreken wie de opkomsten voorbereidt. Tijdens deze activiteiten ondernemen we verschillende scoutingactiviteiten, zoals pionieren (knopen leggen), vuur maken, routetechnieken (navigatie) en levend stratego. Daarnaast springen we af en toe bij tijdens andere opkomsten en helpen we met kluswerkzaamheden.

Een BBQ met de gehele groep en eigen, georganiseerde toffe programmaonderdelen. Verder helpen we natuurlijk bij de groepsactiviteiten, klusdagen en niet te vergeten regio activiteiten.

We hebben ongeveer 1 keer per maand een opkomst op zondag van 14:00 tot 17:00.

26-05-2024 Zondag Route technieken
30-06-2024 Zondag Aardappel kanon maken
07-09-2024 Zaterdag BBQ start van het nieuwe seizoen

Proberen?

Je kunt vrijblijvend meedoen voordat je lid wordt. Neem voor meer informatie of een afspraak contact op met Wouter Huizinga. 06-28080601 of wouter.huizinga@scoutingmontgomery.nl.